Siirry sisältöön
Etusivulle

Nosto-automaateilla kampanja jossa etsitään Poikkeusajan Sankareita!

Kerro meille, kuka on omalla toiminnallaan auttanut muita näinä poikkeuksellisina ja haastavina yksinolon, taloushuolien ja epävarmuuden aikoina. Keräämme eniten ehdotuksia saaneet ja heidän hankkeensa sivullemme ja annamme yleisön päättää, kuka heistä ansaitsee 10 000 euron toiminta-avustuksen.

Kampanjaan voi osallistua ilmiantamalla henkilö tai ryhmä henkilöitä, jotka ovat mielestäsi esimerkillisesti auttaneet muita ihmisiä poikkeusoloissa. Muista kertoa ja perustella mitä ehdokkaasi on tehnyt ja miksi juuri hän ansaitsisi Nosto-kympin.

 

Ilmoita oma ehdokkaasi kampanjasivullamme: poikkeusajansankarit.fi


Lisäksi kaikkien oman ehdokkaansa ilmoittaneiden tai yleisöäänetyksen osallistuneiden kesken arvomme 5 x 150 € arvoisia lahjakortteja S-ryhmän myymälöihin!

 

Kampanjan vaiheet

Ehdokasasettelu päättyy 16.5.2021, jonka jälkeen kilpailu jury valitsee viisi ehdokasta finaaliin. Erityisen tärkeä kriteeri finalistiksi pääsemisessä on, että muiden auttaminen on tapahtunut ehdokkaan omaa etua tavoittelematta. Myös avustamisen laajuus ja merkityksellisyys sekä mahdolliset vaikutukset ovat merkittäviä kriteereitä.

Finaaliin valitut ”Poikkeusajan Sankarit” julkistetaan kampanjasivullamme 4.6.2021. Samalla alkaa kaikille avoin yleisöäänestys. Eniten yleisöääniä saanut ehdokas julkistetaan äänestyksen voittajaksi 21.6.2021 ja hän saa 10 000 euron toiminta-avustuksen, ”puhtaana käteen”.

 

Tietoa kampanjasta

  • Kampanjan järjestää Nosto-automaatit omistava Nokas CMS Oy
    Tämä on hyväntekeväisyyskampanja ja olemme hyvällä asialla. Tarkoituksenamme on löytää poikkeuksellisina aikoina hyvää tehneitä tahoja tai henkilöitä.
  • Kampanjaan osallistuminen on turvallista
    Kilpailuun ilmoittautuminen tai arvontaan osallistuminen ei edellytä arkaluontoisten henkilötietojen kuten tilinumeron paljastamista. Emme koskaan kysy pankkitietojanne ja haluamme muistuttaa, että omia pankkitietojaan ei koskaan saa luovuttaa ulkopuolisille.
  • Miksi tällainen kampanja järjestetään?
    Usein kuulee sanottavan, että eihän kukaan enää nykyään käytä käteistä!
    Tämä on väärä mielikuva. Tutkimuksien mukaan lähes 300 000 suomalaiselle käteinen on edelleen ensisijainen maksuväline. Käteisellä on myös muita tärkeitä tehtäviä suomalaisessa yhteiskunnassa. Erittäin merkittävä syy kilpailun järjestämiseen on saada huomiota ja herättää keskustelua käteisen merkityksestä ja tarpeellisuudesta suomalaisille ja koko yhteiskunnallemme.

 

Lue lisää käteisen merkityksestä Suomelle ja kaikille suomalaisille >>

 

Ajankohtaista